Technische vragen
- Wat is een energiemanagementsysteem?
- Kan ik meerdere apparaten aansluiten op de P1 poort van mijn digitale meter?
- Welke app moet ik gebruiken om mijn opbrengst te raadplegen?
- Welke app moet ik gebruiken om de gegevens van mijn laadpaal te raadplegen?
- Het wachtwoord voor mijn app werkt niet. Wat kan ik doen?
- Ik kan niet meer inloggen op mijn app.
- Ik heb een probleem met de inloggegevens na installatie van een nieuwbouwproject.
- In de app staat “netverlies”. Wat betekent dat?
- Waarom valt mijn omvormer vaak uit over de middag?
- De grafieken in mijn app tonen een vermogen dat niet overeenkomt met het aantal W aan zonnepanelen op mijn dak. Hoe komt dit?
- Er zijn zonnepanelen die geen energie meer opwekken.
- Mijn app geeft aan dat er problemen zijn met de meter/CT-waardes.
- Ik zie geen activiteit meer op het scherm van mijn omvormer. Hoe weet ik of er nog productie is?
- De opbrengst van mijn zonnepanelen is niet zoals beloofd. Kan dit worden nagekeken?
- Mijn app registreert negatief verbruik.
- Mijn omvormer heeft een rood lampje of het groene knippert constant!
- Het groene lampje van mijn omvormer knippert altijd, is dit normaal?
- Mijn batterij laadt nooit volledig op?
- Mijn batterij laadt ’s nachts op! Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
- Mijn verbruiksgrafiek loopt gelijk met die van energieproductie.
- Fluvius vraagt me om mijn zonnepanelen los te koppelen van het net. Hoe doe ik dat?
- Kan ik mijn omvormer uitlezen met onze domotica?
- Er brandt een rood lampje onderaan mijn omvormer. Is er een probleem?
- Ik heb de app geïnstalleerd, maar ik kan de panelen niet zien. Wat kan ik doen?
- Ik zie geen productiegegevens meer in de app. Is de omvormer kapot?
- Hoe kan ik zien hoeveel energie ik terugstuur naar het elektriciteitsnet?
- Ik heb mijn huis verkocht / ik verhuis. Wat moet er gebeuren in verband met de zonnepanelen?
- Wanneer krijg ik de login voor de online applicatie van mijn installatie?
- Hoe weet ik of mijn installatie nog correct produceert?
- Wat moet ik doen als ik verander van internetprovider?
- Jouw Huawei installatie online opvolgen?