Heb jij nog een vraag?
Lees het antwoord hieronder!

MRSlogan
binnendienst

Zit jij na jouw bestelling of de plaatsing van jouw zonnepanelen en/of thuisbatterij nog met enkele vragen? Ons team verzamelde met plezier alle antwoorden op de veelgestelde vragen.

Heb je andere vragen of heb je nog geen zonnepanelen met thuisbatterij? Neem dan gerust contact met ons op via info@mrgroup.be. Onze collega's staan steeds voor jou klaar met een persoonlijk advies. Neem gerust al eens kijkje bij onze tevreden klanten!

Ik zie geen productiegegevens meer in de app. Is de omvormer kapot?

Het ontbreken van productiegegevens in de app kan verschillende oorzaken hebben. Hier zijn drie mogelijke oplossingen

1 – Controleer Productie via Elektriciteitsmeter: 

Schakel alle grootverbruikers uit. 
Op een zonnig moment, kijk je naar je elektriciteitsmeter. Bij een analoge meter zie je deze terugdraaien en bij een digitale meter stijgt de injectiemeterstand. Raadpleeg deze digitale meter handleiding van Fluvius.
Als de productie zichtbaar is op de meter maar niet in de app, ga verder met de volgende stappen. 

2 – Controleer Wifi-verbinding: 

Controleer of recent wijzigingen zijn aangebracht in je internetverbinding (nieuwe modem, provider, fibernetwerk). 
Als er wijzigingen zijn, moet de omvormer opnieuw worden verbonden met het wifi-netwerk. Hieronder kan je per merk omvormer de handleidingen terugvinden. Volg de instructies in de pdf van het merk van jouw omvormer:

3 – Wifi-Problemen zonder wijzigingen: 

Als er geen wijzigingen zijn in de internetinstellingen maar je hebt nog steeds geen verbinding, voer een reset uit van zowel de omvormer als eventuele powerlines. Raadpleeg hieronder het pdf-document per omvormer voor gedetailleerde instructies:

  • SMA
  • Huawei
  • Enphase: Leg de betreffende zekering min. 15 min af. Leg hem hierna terug aan. Lukt de reset niet, neem dan contact op.
  • SolarEdge: Er is geen resetprocedure. Contacteer onze technische dienst.

Als de reset niet heeft gewerkt, neem contact op met onze technische ondersteuning via info@mrgroup.be. Laat je naam, adres, telefoonnummer, en het type omvormer achter, zodat we een technicus kunnen sturen. 

Hulp nodig? Aarzel niet om contact op te nemen via info@mrgroup.be. Vermeld je gegevens, en we regelen een afspraak met een van onze medewerkers om je verder te helpen. Houd er rekening mee dat technische ondersteuning voor internetinstellingen kosten met zich mee kan brengen en niet onder de garantie van je omvormer valt. 

Balk_boven

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Heb je andere vragen of heb je nog geen zonnepanelen met thuisbatterij? Neem dan gerust contact met ons op via info@mrgroup.be.

Onze collega's staan steeds voor jou klaar met een persoonlijk advies.

Wil je weten wat jij kan verdienen met zonnepanelen?

Balk_onder

Hoeveel verdien jij met zonnepanelen van MR Solar?

MR Solar

Pluim 7
8550 Zwevegem (Kortrijk)

info@mrgroup.be
https://mrsolar.be/

Overige informatie

Vennootschap: MR Group
Maatschappelijke zetel: Pluim 7, 8550 Zwevegem (Kortrijk)

BTW nr: BE0842.496.864

Social