Keuring & Premies
- Wat is de retroactieve investeringspremie?
- Wat is een injectiecontract?
- Waarom heeft de keurder onze hoofdzekering verzegeld?
- Wat is een Rescert nummer?
- Hoe vraag ik een digitale meter aan?
- Wat als ik geen verklaring op eer heb?
- Wat is een G-nummer?
- Wanneer wordt mijn installatie gekeurd/herkeurd?
- Hoe meld ik mijn zonnepanelen/thuisbatterij aan bij Fluvius (Vlaanderen)?
- Wie kan mij helpen bij het online aanmelden van mijn installatie?
Technische vragen
- Wat is een energiemanagementsysteem?
- Kan ik meerdere apparaten aansluiten op de P1 poort van mijn digitale meter?
- Welke app moet ik gebruiken om mijn opbrengst te raadplegen?
- Welke app moet ik gebruiken om de gegevens van mijn laadpaal te raadplegen?
- Het wachtwoord voor mijn app werkt niet. Wat kan ik doen?
- Ik kan niet meer inloggen op mijn app.
- Ik heb een probleem met de inloggegevens na installatie van een nieuwbouwproject.
- In de app staat “netverlies”. Wat betekent dat?
- Waarom valt mijn omvormer vaak uit over de middag?
- De grafieken in mijn app tonen een vermogen dat niet overeenkomt met het aantal W aan zonnepanelen op mijn dak. Hoe komt dit?