Heb jij nog een vraag?
Lees het antwoord hieronder!

MRSlogan
binnendienst

Zit jij na jouw bestelling of de plaatsing van jouw zonnepanelen en/of thuisbatterij nog met enkele vragen? Ons team verzamelde met plezier alle antwoorden op de veelgestelde vragen.

Heb je andere vragen of heb je nog geen zonnepanelen met thuisbatterij? Neem dan gerust contact met ons op via info@mrgroup.be. Onze collega's staan steeds voor jou klaar met een persoonlijk advies. Neem gerust al eens kijkje bij onze tevreden klanten!

In de app staat “netverlies”. Wat betekent dat? 

Het aanduiden van “netverlies” wijst op een probleem met de aansluiting op het straatnet. Controleer of alle zekeringen omhoog staan en of er werkzaamheden zijn in de straat.

Als dit niet het geval is en de melding “netverlies” echter blijft verschijnen in de app, zelfs na het controleren van de zekeringen, neem dan contact op met onze technische dienst. Zorg ervoor dat je het type omvormer, je naam, adres, telefoonnummer en type omvormer vermeldt. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op om het probleem op te lossen. 

Balk_boven

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Heb je andere vragen of heb je nog geen zonnepanelen met thuisbatterij? Neem dan gerust contact met ons op via info@mrgroup.be.

Onze collega's staan steeds voor jou klaar met een persoonlijk advies.

Wil je weten wat jij kan verdienen met zonnepanelen?

Balk_onder

Hoeveel verdien jij met zonnepanelen van MR Solar?

MR Solar

Pluim 7
8550 Zwevegem (Kortrijk)

info@mrgroup.be
https://mrsolar.be/

Overige informatie

Vennootschap: MR Group
Maatschappelijke zetel: Pluim 7, 8550 Zwevegem (Kortrijk)

BTW nr: BE0842.496.864

Social