Jouw MR Solar project

Kies voor professionaliteit, kwaliteit en service

Jouw project, stap voor stap.

MR Solar staat voor betrouwbaarheid, professionaliteit en service. Bij elke stap doorheen jouw project staan wij voor je klaar. Dit zowel voor, tijdens als na de installatie van jouw zonnepanelen, thuisbatterij of laadpaal.

Benieuwd hoe we dit aanpakken voor onze klanten? Klik de 5 stappen hieronder open voor gedetailleerde informatie bij elke stap doorheen het traject.

Elke offerteaanvraag wordt bij MR Solar persoonlijk opgevolgd. Op basis van jouw postcode verdeelt onze binnendienst de aanvraag naar de vertegenwoordiger in jouw buurt. Vervolgens neemt onze collega persoonlijk contact met je op. Tijdens het eerste contact luisteren we naar jouw project en behoeften. Tot slot plannen we samen vrijblijvend een bezoek ter plaatse in.

 Wist je dat: MR Solar een online rekentool voor zonnepanelen heeft? Zo krijg je meteen een eerste inschatting voor jouw project. Check het hier!

Weet jij het verschil tussen een monofasig of driefasig net?
Geen zorgen, elke vertegenwoordiger bij MR Solar kreeg een technische opleiding.

Tijdens het technisch plaatsbezoek kijkt onze collega met jou naar de verschillende mogelijkheden. Zo overlopen we samen de elektriciteitskast, teller, daksituatie en uiteraard ook jouw energiefactuur.

Dankzij onze transparante offertool en tekenprogramma kan je meevolgen tijdens de opmaak van het voorstel. Zo zie je steeds welke keuze invloed heeft op het eindresultaat.

Heb je gekozen voor MR Solar als jouw partner? We gaan meteen voor je aan de slag!
Onze binnendienst verwerkt jouw bestelling en geeft via mail extra informatie mee.

Zo ontvang je meer details over de verwachte levertermijn, eventuele voorbereidende werken en de keuring van jouw installatie. Tijdens de levertermijn ontvang je regelmatig een update via mail over jouw dossier.

Uiteindelijk belt onze planningsdienst jou een tweetal weken voor installatie op met een concrete installatiedatum. Hierbij zijn we steeds afhankelijk van de weersomstandigheden.

Op de dag van installatie bezorgen onze techniekers jou de nodige informatie en documentatie rond jouw producten.

Tip: zorg voor een stabiele internetverbinding op de plaats waar de omvormer hangt. Zo kunnen we een optimale opstart én verbinding van het monitoringssysteem garanderen.

Na installatie contacteert MR Solar jou rond de keuring, aanmelding en monitoring van jouw systeem.

Keuring

MR Solar werkt samen met de externe keuringsdienst ACEG om alle installaties te inspecteren. Deze keuring is wettelijk verplicht. ACEG contacteert jou zelf om hiervoor een datum vast te leggen.

Na de keuring wordt het keuringsattest eerst doorgestuurd naar ons. Wij zorgen voor een laatste check van alle technische gegevens op jouw verslag alvorens we jou via mail de documenten en instructies bezorgen.

Aanmelding

Zodra je van ons de mail ontvangt, kan je aan de slag voor de aanmelding. Elke installatie moet gemeld worden bij jouw netbeheerder. Zo kan de netbeheerder een stabiel net blijven garanderen.

Aan de hand van onze handleiding kan je stap voor stap jouw installatie aanmelden.

Let op: de aanmelding moet binnen een periode van 30 dagen na keuringsdatum gebeuren bij de netbeheerder. Op niet aangemelde installaties staan financiële sancties.

Monitoring én technische service

In tussentijd ontvang je via mail van onze technische dienst de logingegevens om jouw installatie online op te volgen. Zo kan je zelf jouw installatie opvolgen.

Merk je afwijkende waarden op? We staan voor je klaar via de MR chatbot, FAQ én technische dienst!

MR Solar heeft namelijk per filiaal een technische dienst die voor jou klaar staat.
Zo kunnen we steeds een persoonlijke service garanderen.

Contactgegevens technische dienst:

Supportzwegevem@mrgroup.be
Supportantwerpen@mrgroup.be
Supportnamur@mrgroup.be

Supportbreda@mrgroup.nl

MR solar is pas tevreden als jij ten volle kan genieten van jouw afgewerkte installatie.
Laat ons jouw ervaring weten via Google Reviews en/of Trustpilot zodat we samen blijven groeien.

Jouw tevredenheid is onze beste reclame. Via onze Refer a friend actie kunnen we elkaar verder versterken richting een duurzame toekomst.

Dringende vraag? Ontdek onze MR Solar chatbot!

De nieuwe MR Solar chatbot staat 24/7 voor jou klaar.

Met behulp van artificiële intelligentie analyseert deze chatbot jouw vraag. De antwoorden zijn een combinatie van algemene AI kennis, aangevuld met de informatie die we de robot geven via onze eigen website (bv. FAQ).

Op die manier kan de chatbot jouw vragen zo accuraat mogelijk gaan beantwoorden.

 

Wist je dat de chatbot zelflerend is?

Hoe meer vragen hij krijgt, hoe intelligenter hij kan worden.
Je kan hierin bijdragen door aan te geven of je tevreden bent met het gekregen antwoord.

Zo blijven we samen optimaliseren waar nodig.

 

MR Solar Customer Journey

MR Solar

Pluim 7
8550 Zwevegem (Kortrijk)

info@mrgroup.be
https://mrsolar.be/

Overige informatie

Vennootschap: MR Group
Maatschappelijke zetel: Pluim 7, 8550 Zwevegem (Kortrijk)

BTW nr: BE0842.496.864

Social