Keuring & Premies
- Wat is een Rescert nummer?
- Hoe vraag ik een digitale meter aan?
- Wat als ik geen verklaring op eer heb?
- Wat is een G-nummer?
- Wanneer wordt mijn installatie gekeurd/herkeurd?
- Hoe meld ik mijn zonnepanelen/thuisbatterij aan bij Fluvius (Vlaanderen)?
- Wie kan mij helpen bij het online aanmelden van mijn installatie?
- Wie kan mij helpen bij het aanvragen van mijn zonnepanelen premie?
- Welke premies zijn er voor de thuisbatterij in Vlaanderen?
- Hoe vraag ik mijn premie voor de thuisbatterij aan?
Technische vragen
- Welke app moet ik gebruiken om mijn opbrengst te raadplegen?
- Welke app moet ik gebruiken om de gegevens van mijn laadpaal te raadplegen?
- Het wachtwoord voor mijn app werkt niet. Wat kan ik doen?
- Ik kan niet meer inloggen op mijn app.
- Ik heb een probleem met de inloggegevens na installatie van een nieuwbouwproject.
- In de app staat “netverlies”. Wat betekent dat?
- Waarom valt mijn omvormer vaak uit over de middag?
- De grafieken in mijn app tonen een vermogen dat niet overeenkomt met het aantal W aan zonnepanelen op mijn dak. Hoe komt dit?
- Er zijn zonnepanelen die geen energie meer opwekken.
- Mijn app geeft aan dat er problemen zijn met de meter/CT-waardes.