MR Solar neemt klanten van Sunlogics over.
We beantwoorden hieronder alvast de meest gestelde vragen. Aarzel niet om ons te contacteren voor specifieke vragen over jouw installatie.
Wat betekent dit voor jou als klant van Sunlogics?
Als klant van Sunlogics kan je rekenen op directe en professionele opvolging van MR Solar. We zorgen voor een naadloze overgang zodat jouw installatie en service verder blijven lopen zoals het hoort.
Op vraag van de curator en het management van Sunlogics neemt MR Solar de zorg voor klanten over. Dat doen we door:
- De locatie in Dilsen-Stokkem open te houden
- Een deel van het vertrouwde Sunlogics-team aan boord te nemen
- Te zorgen voor een duidelijk aanspreekpunt voor alle klanten
Ons doel is dat jij kan blijven rekenen op service, betrouwbaarheid en ondersteuning in jouw regio.
Volledige service en opvolging
MR Solar neemt alle lopende dossiers over en zorgt voor vlotte communicatie.
Ontdek onze service
Deskundige ondersteuning
Reken op de technische expertise en klantgerichtheid waar MR Solar voor bekend staat.
We staan voor je klaar
Betrouwbare partner
Als grootste energiespeler in België zorgen we voor kwaliteit, professionaliteit en dienstverlening. Oprecht advies en eerlijke service zijn belangrijke hoekstenen van onze organisatie.
Enkele realisaties
MR Solar als jouw nieuwe aanspreekpunt
Voor alle vragen over Sunlogics en hun faillissement kan je terecht bij onze klantendienst. MR Solar staat bekend om onze no-nonsense aanpak, klantgerichte service en technische knowhow. Wij begeleiden je verder richting duurzame energieoplossingen op maat.
MR Solar is al meer dan 15 jaar actief en is vandaag een van de grootste zonne-energiebedrijven van België met meer dan 200 medewerkers verdeeld over 7 vestigingen in België, Nederland, Luxemburg en Frankrijk. Samen realiseerden we al meer dan 40.000 particuliere installaties en 3.000 zakelijke projecten.
Wat betekent dit concreet voor jou?
Iedere klant heeft een ander verhaal. Misschien wacht je nog op levering, misschien is je installatie nog niet volledig afgewerkt, misschien wil je je installatie uitbreiden of misschien werkt alles gewoon goed, maar vraag je je af hoe het zit met service en garantie. Wij hebben voor elke situatie een aanpak.
Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.
FAQ
Sunlogics stopt als bedrijf en kan daardoor zelf geen service of opvolging meer bieden. MR Solar neemt de zorg voor klanten, de locatie en een deel van het team over, zodat er continuïteit verzekerd blijft. Bij vragen over jouw dossier kan je terecht op supportlimburg@mrsolar.be.
Ja, het bedrijf Sunlogics bestaat niet meer. Dit betekent helaas dat alle juridische verplichtingen en verantwoordelijkheden van Sunlogics zijn beëindigd.
De dienstverlening naar klanten wordt voortgezet door MR Solar die hiervoor speciaal werd ingeschakeld. MR Solar neemt de commerciële activiteiten, klantenrelaties en knowhow van Sunlogics over. Hierdoor kunnen wij jou als klant verder blijven helpen.
De dienstverlening naar klanten wordt voortgezet door MR Solar die hiervoor speciaal werd ingeschakeld. MR Solar neemt de commerciële activiteiten, klantenrelaties en knowhow van Sunlogics over. Hierdoor kunnen wij jou als klant verder blijven helpen.
Omdat Sunlogics niet meer bestaat kan het juridisch niet anders dan dat er op naam MR Solar een nieuwe offerte gemaakt wordt. Onze directie bekijkt momenteel alle mogelijkheden om getroffen klanten correct en rechtvaardig verder te helpen. Jouw situatie wordt individueel geëvalueerd.
Ja. MR Solar biedt ondersteuning bij monitoring, technische vragen en garanties. We bieden enkel full omnium garanties aan op de installaties die we zelf bouwden, niet op de installaties door Sunlogics. Fabrieksgaranties op toestellen en materialen blijven uiteraard wél geldig en worden door MR Solar opgevolgd.
Neem contact op met onze medewerkers en we helpen je persoonlijk verder. Je kan ons mailen via supportlimburg@mrsolar.be of bellen naar 089 55 98 94. Er is ook een contactformulier beschikbaar op onze website.
Het staat je vrij om de verkoop te annuleren. Dit betekent echter wel dat je je voorschot verliest.
Je kan ons mailen via supportlimburg@mrsolar.be of bellen naar 089 55 98 94. Er is ook een contactformulier beschikbaar op onze website.