- Hoe vraag ik een digitale meter aan?
- Wat als ik geen verklaring op eer heb?
- Wat is een G-nummer?
- Wanneer wordt mijn installatie gekeurd/herkeurd?
- Hoe meld ik mijn zonnepanelen/thuisbatterij aan bij Fluvius (Vlaanderen)?
- Wie kan mij helpen bij het online aanmelden van mijn installatie?
- Wie kan mij helpen bij het aanvragen van mijn zonnepanelen premie?
- Welke premies zijn er voor de thuisbatterij in Vlaanderen?
- Hoe vraag ik mijn premie voor de thuisbatterij aan?
- Wie kan mij helpen bij het aanvragen van mijn thuisbatterij premie?
- Welke app moet ik gebruiken om mijn opbrengst te raadplegen?
- Welke app moet ik gebruiken om de gegevens van mijn laadpaal te raadplegen?
- Het wachtwoord voor mijn app werkt niet. Wat kan ik doen?
- Ik kan niet meer inloggen op mijn app.
- Ik heb een probleem met de inloggegevens na installatie van een nieuwbouwproject.
- In de app staat “netverlies”. Wat betekent dat?
- In mijn app krijg ik vaak de melding van Grid Overvoltage. Moet hier een technieker voor langskomen?
- In het logboek van de omvormer zie ik vaak staan: beveiliging tegen spanningsstijging, wat betekent dit?
- Mijn omvormer valt vaak uit over de middag en zo verlies ik veel energie. Kan hiervoor een technieker komen?
- De grafieken in mijn app tonen een vermogen dat niet overeenkomt met het aantal W aan zonnepanelen op mijn dak. Hoe komt dit?