Heb jij nog een vraag?
Lees het antwoord hieronder!

MRSlogan
binnendienst

Zit jij na jouw bestelling of de plaatsing van jouw zonnepanelen en/of thuisbatterij nog met enkele vragen? Ons team verzamelde met plezier alle antwoorden op de veelgestelde vragen.

Heb je andere vragen of heb je nog geen zonnepanelen met thuisbatterij? Neem dan gerust contact met ons op via info@mrgroup.be. Onze collega's staan steeds voor jou klaar met een persoonlijk advies. Neem gerust al eens kijkje bij onze tevreden klanten!

In mijn app krijg ik vaak de melding van Grid Overvoltage. Moet hier een technieker voor langskomen? 

Het is mogelijk dat je omvormer uitvalt door een fenomeen dat netoverspanning wordt genoemd. Dit kan gebeuren op zeer zonnige dagen, meestal rond het middaguur. In de meeste gevallen hoef je je geen zorgen te maken, omdat de omvormer automatisch zal uitschakelen om zichzelf te beschermen. Zodra de netspanning zakt, schakelt de omvormer zich automatisch in.

Let wel: hoe “ernstiger” de netoverspanning, hoe langer het duurt voor de omvormer opnieuw zal opstarten. Als dit echter vaak gebeurt, kan het nuttig zijn om contact op te nemen met je netbeheerder. Bel Fluvius op het nummer 078 35 35 00 (Vlaanderen), Ores (Wallonië), Netbeheer Nederland – Nederland. Zij kunnen je verder helpen met dit probleem. 

Balk_boven

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Heb je andere vragen of heb je nog geen zonnepanelen met thuisbatterij? Neem dan gerust contact met ons op via info@mrgroup.be.

Onze collega's staan steeds voor jou klaar met een persoonlijk advies.

Wil je weten wat jij kan verdienen met zonnepanelen?

Balk_onder

Hoeveel verdien jij met zonnepanelen van MR Solar?

MR Solar

Pluim 7
8550 Zwevegem (Kortrijk)

info@mrgroup.be
https://mrsolar.be/

Overige informatie

Vennootschap: MR Group
Maatschappelijke zetel: Pluim 7, 8550 Zwevegem (Kortrijk)

BTW nr: BE0842.496.864

Social